Hvordan man laver din gul side Ad dobbelt dine telefonopkald!

Her er min tage på de gule side annoncer. Hvis du bruger en, gør det et magtfuldt marketingværktøj for din virksomhed. Nej, Virginia, arbejde jeg ikke for firmaet gule side!

Undervurderer du din gul side ad markedsføring magt? I denne artikel vil jeg vise dig hvordan man laver en annonce at fordoble telefonopkald til din virksomhed.

Hvorfor bruge de gule sider?

Lytte til denne statistik. 60% af de mennesker, der bruger de gule sider har ikke en bestemt virksomhed for øje, når de åbner bogen. Med lige gul side ad, kan du konvertere mange af disse udsigter til kunderne. Hvis der ikke bevæge dig, lytte til fire andre grunde til at revurderer din gul side ad.

Perspektiver, der bruger de gule sider er klar til at købe

95% af din konkurrents annoncer er svage

Gule sider brugerne ønsker at handle lokalt

Din annonce kan du konkurrere med større virksomheder

Med en korrekt opbygget gul side ad tilføjer du en anden effektiv marketing værktøj til din virksomhed. Du kan frigøre kraften i en gul side ad ved at anvende de samme principper anvendes til at konstruere en effektiv hjemmeside. Lad os se på disse principper.

Hvad formålet med din annonce?

Nederste linje, du vil gul side ad at overbevise læseren til at afhente telefonen og ringe til dig. Din annonce behøver ikke at give en samlet salgstale. Gøre, når en kunde ringer til dig. Annoncen skal få kunderne til at afhente telefonen og ring.

Taler annoncen til den rigtige kunde?

Annoncen skal tale til den rigtige kunde til din virksomhed. Du starter ved at liste annonce i den rigtige sektion af bogen. Hvis du sælger tæppe, vil du blive opført under “tæppe”? Eller vil du gerne blive opført under “gulve”?

Hvad nøgleordene bruger kunden til at finde din forretning på de gule sider? (Dette lyde mærkeligt bekendt nøgleordene og søgemaskiner?)

Eksempel

Som en én mand operation vidste Rick virksomheden ovn kunne ikke akut ovn arbejde. Han har ikke arbejdskraften eller lageret til at håndtere nødsituationer.

Hans bedste kunder er boligejere hvis ovne nærmer sig slutningen af deres liv, men med en melodi op, kunne få 1-2 år ekstra service. Tune up er hans ledende generator for udskiftning arbejde fremover.

For at tale til denne specifikke gruppe af kunder, Rick anvendes en gul sideoverskrift “gad vide, hvis din ovn vil gøre det gennem en anden Minnesota vinter? Ring til mig for en gratis vurdering. Du fÃ¥r lige svar pÃ¥ dine spørgsmÃ¥l, ovnen!”

Hvad er din unikke position på markedet?

Hvad unik position tager du i din markedsplads? Hvordan gør kunderne liv bedre? Når du giver udtryk for denne forskel, opfattede eller faktiske, du giver læseren en grund til at ringe til dig.

Tænke over din egen brug af de gule sider. Når alle annoncer ser ens, hvad gør du så? Du kalder og checke priser. Prisen bliver den eneste måde at adskille forretningen!

Når du tillader din unikke til at skinne i din gule side annonce, tilføje du enorme magt for læseren at ringe til dig.

Hvad er den vigtigste del af din annonce?

Brug ikke din virksomhedsnavn eller logo for en overskrift! Læseren er ikke interesseret i dit navn. 60% af brugerne ved ikke engang hvem du er!

Oprette en overskrift, der tilbyder en reel fordel at udsigten. Brug overskriften til at fortælle udsigten, hvad han får ved hjælp af din virksomhed. Gøre overskriften skiller sig ud, fordi mennesker scanne de gule sider. Undersøgelser viser, at hvor øjet stopper, salget begynder.

Hvorfor skal de ringe til dig?

Give udsigt en god grund til at tage telefonen og ringe til dig. Har du et særligt tilbud, særlige priser, rabatter, gratis præmier, garantier eller andre incitamenter til at tvinge dem til at afhente telefonen? Folk altid vil have en aftale!

Har din brugte udtalelser?

Bruge udtalelser for at give mere magt til din gul side ad. En kort udtalelse fra en kunde, der har oplevet fordelene du lovede vil give perspektiver mere selvtillid til at ringe til dit firma.

Gør du det nemt?

Fortælle udsigten hvad de skal gøre. Gør det nemt for ham at kalde dit telefonnummer eller finde din virksomhedsadresse. “Ring til os nu pÃ¥ 651-222-2222.”

Konklusion

I dag, give dig selv en marketing uddannelse. Åbn de gule siders bog og se på annoncerne i din business sektion. Du vil straks se ved at følge de principper, vi har udforsket, kan du oprette en annonce, der let får flere mennesker til at tage telefonen at ringe til dig!

Denne artikel giver dig en ramme for at forbedre styrken i din gul side ad. Hvis du ønsker en gratis rapport, der fokuserer pÃ¥ tricks for faktisk opbygning af din annonce, skal du klikke pÃ¥ dette link, “My gul side Ad”, skal du klikke pÃ¥ knappen send pÃ¥ e-mail og du vil fÃ¥ tilsendt din gratis rapport. Og ingen Virginia, jeg arbejde ikke for firmaet gule side!

Copyright Al Hanzal, 2004. Alle rettigheder forbeholdes

Hanzal Enterprises, Inc.

4191 granit retten

Eagan, Minnesota 55123

651-485-3340

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *